Ще зручніше

в мобільному застосунку

Меню Закрити

Гаряча лінія Фаворит

фаворит контакти

Компанію «Фаворит» можна заслужено назвати одним зі «старожилів» українського азартного ринку, вона успішно працює з 1999 року. Кілька років тому (після ребрендингу) вона змінила назву на Favbet, але багато любителів ігрових автоматів і спортивних парі досі знають її під колишнім ім’ям. Одна з причин популярності контори – високий сервіс. Допомогу та підтримку користувачів забезпечує гаряча лінія Фаворит. Щоб зрозуміти, як працює служба підтримки та в яких питаннях вона може допомогти, має сенс розібратися з її особливостями більш детально.

Опис служби підтримки «Фаворит спорт»

Щоб отримати відповіді на запитання, гемблери та беттори можуть зв’язатися з операторами сапорту. Загальні відомості про цю службу представлені в таблиці:

Назви розділівСлужба підтримки Фаворит спорт
Способи зв’язку з операторамиТелефон, імейл, онлайн-чат, месенджери
Час відповідіВід кількох хвилин до 1 доби (розгорнута відповідь на пошту)
Хто може звернутисьЗареєстровані та незареєстровані користувачі
Умови зверненняБезкоштовно

На офіційному сайті FavBet зазначено, що азартні розваги доступні тільки повнолітнім користувачам. Це вимога міжнародного законодавства, якої компанія неухильно дотримується. Тільки ті, кому виповнилося 18 років, можуть звернутися до операторів азартного порталу. Фаворит гаряча лінія консультує гравців з усіх питань, що стосуються спортивних парі, гри на слотах, а також проведення фінансових операцій.

Контакти служби підтримки Фаворит

Для тих, хто ностальгує за колишнім дизайном азартного порталу, доступна стара версія сайту з назвою «Фаворит». На старому і новому азартному ресурсі вказані одні й ті ж самі контакти сапорту. Є наступні Favbet і Фаворит контакти:

  • Телефон 0-800-210-414 (безкоштовний для дзвінків на території України);
  • Електронна пошта [email protected];

Також зазначено, що підтримка гемблерів і беттерів в режимі 24/7 (тобто, цілодобово, без вихідних і перерв) проводиться в месенджерах Вайбер і Телеграм, або за допомогою дзвінків через ПК.

Раніше з операторами сапорту можна було зв’язатися через поштову адресу [email protected], на даний момент, вона видалена з офіційних веб-ресурсів компанії і немає інформації, чи доступний імейл для того, щоб задати питання чи отримати консультацію.

Як зв’язатися з операторами служби підтримки?

Щоб написати операторам сапорту в месенджер, досить натиснути на іконку із зображенням (лого) відповідної програми. Далі в окремій вкладці відкривається діалогове вікно з можливістю вибору: продовжувати спілкування в даному вікні або переключитися на месенджер (Телеграм або Вайбер). Всіх, хто звернулися, вітає чат-бот Favbet. Щоб продовжити, треба натиснути на кнопку «Start» і виконати наступні дії:

  • Вибрати мову (за замовчуванням чат-бот використовує англійську, натиснувши на банер «Змінити мову» , можна виставити українську або російську, на вибір).
  • За бажанням, можна взяти участь в опитуванні (клікнувши на банер «Survey»).
  • Почати діалог з представником компанії, натиснувши на кнопку «Сonnect with an agent».

Протягом хвилини на виклик клієнта відгукується один з вільних операторів служби сапорту, якому можна задати будь-яке питання. Також можливо списатись зі співробітниками компанії у чаті або, безпосередньо, на сайті, натиснувши на банер із зображенням двох листів.

Якщо натиснути на сайті Фаворит спорт телефон (кнопка у вигляді гарнітури з мікрофоном), автоматично виконається дзвінок у службу підтримки. Для цього буде використаний мікрофон ПК, ноутбука або смартфона. При відсутності в комплектації пристрою мікрофона на екрані з’явиться відповідний напис, потім дзвінок буде завершено.

У чому може допомогти служба підтримки Favorit?

Тих, хто не так давно зареєструвався на сайті Favorit, поповнивши численні ряди клієнтів популярного азартного ресурсу, цікавить питання, що стосується служби підтримки. Фаворит спорт гаряча лінія може проконсультувати і допомогти в наступному:

  • Якщо не зрозумілі правила роботи компанії (роз’яснити більш детально та точно).
  • Уточнити особливості та механізм проведення фінансових операцій (як можна поповнити рахунок, яким чином можливо вивести виграш, які способи грошових транзакцій доступні та ін.)
  • Коли гравець помічає у себе ознаки лудоманії (ігрової залежності) і хоче самозаблокуватися.
  • Якщо клієнт забув або втратив логін і пароль, а функція відновлення доступу до особистого кабінету не працює.
  • У разі блокування акаунту (наприклад, користувач вважає, що не порушував правила роботи Favorit і його позбавили ігрового профілю не заслужено).
  • Для отримання посилання на робочі «дзеркала» (актуально тим, хто знаходиться в країнах, на території яких робота компанії заборонена).

Ті, хто тільки починає освоювати всі тонкощі спортивних парі або гри на слотах, можуть звернутися за консультацією в службу сапорту на Фаворит телефон, або в месенджери, які краще підходять для отримання відповідей щодо гемблінгу та беттінгу. Справа в тому, що відповідь на імейл може прийти через кілька годин, до цього часу питання користувача стане вже не актуальним.

Наприклад, якщо беттор не розуміє, чому його квиток не розрахований або вважає, що той розрахували неправильно, він може розпитати про це у співробітників служби підтримки. Також, коли клієнт не повністю усвідомив правила гри на тому чи іншому слоті, він може попросити розповісти про це оператора сапорту.

Судячи з численних позитивних відгуків клієнтів, оператори підтримки дуже чуйні і лояльні, вони кваліфіковано допомагають користувачам у вирішенні різноманітних питань та проблем.

Live

sports

Спорт

Ігри

promos

Акції